Indgiv en klage
På denne side kan du indsende klager, rapportere mistanker om for eksempel korruption, bedrageri, uærlighed, chikane, udnyttelse, misbrug, vold, og anden uetisk adfærd, klage over interne forhold, over medarbejdere og frivillige i NOAH samt klage over NOAHs implementering og forvaltning af midler i Danmark og i udlandet. Du kan også indgive en klage ved at ringe til eller møde op på NOAHs kontor.
Det er vigtigt, at du udfylder formularen fyldestgørende og med så mange detaljer som muligt. Du skal være klar over, at NOAH skal være i stand til at stille dig opfølgende spørgsmål. Ønsker du at være anonym, skal du oprette en anonymiseret e-mailadresse og angive denne i formularen nedenfor. Klagen vil kun blive behandlet, hvis der er en afsender.
Bemærk venligst, at den indsendte klage naturligvis behandles i fortrolighed, men vil af tekniske årsager være tilgængelig for NOAHs webadministratorer. Hvis sagen er af en sådan karakter, at det ikke må kunne findes af webadministratorer og andre teknikere, bør du udelukkende skrive kontaktdetaljer i formularen. Så vil vores klageansvarlige tage direkte kontakt.
Du kan desuden indgive en klage om NOAH til CISU, som administrerer statslige udviklingsmidler og sender klager videre til Udenrigsministeriet Indgiv en klage / Make a complaint (cisu.dk)
English: File a complaint
Français: Déposer une plainte
Português: Apresentar uma queixa
Español: Presentar una queja